Czy zapoznałeś się z dotychczas opublikowanymi materiałami oraz sprawdziłeś swoją wiedzę po obejrzeniu odcinków? Przypominamy pierwszy odcinek, z którego dowiesz się jak zrozumieć, wysłuchać pacjenta. Sprawdź jak dbać o samopoczucie pacjenta w gabinecie i w jaki sposób przekłada się to na jego satysfakcję. Wciąż możesz wygrać nagrodę!

Opublikowaliśmy połowę odcinków przygotowanych w ramach cyklu Otwórz oczy na pacjenta.

Z dotychczas opublikowanych odcinków dowiesz się, jak budować satysfakcjonującą relację z pacjentem dzięki dobrej komunikacji z nim.

Wyemitowane przez nas filmy oraz materiały edukacyjne zostały przygotowane przy współpracy ze specjalistką z dziedziny psychologii – Anną Kędzierską, która przekazała merytorykę z zakresu psychologii w videocastach. Przedstawiliśmy co mówi pacjent, kiedy milczy. Zajęliśmy się efektywnym słuchaniem i zadawaniem pytań, które pomogą pracować z obiekcjami pacjenta, a także wspólnie ustalać zasady leczenia. Podpowiedzieliśmy także, jak radzić sobie z emocjami pojawiającymi się podczas wizyty oraz z tak zwanym trudnym pacjentem.

Zachęcamy do zapoznania się z materiałem i udziału w testach sprawdzających poziom wiedzy. Wciąż masz szansę zdobyć nagrody po rozwiązaniu quizu.

Przypominamy także o możliwości pobrania, wydrukowania i wykorzystania udostępnionych szkicnotek, które ułatwią wdrożenie dobrych praktyk w gabinetach na co dzień.

Aby obejrzeć wszystkie odcinki, kliknij tutaj >>>
http://pto.com.pl/edukacja/programy-edukacyjne/otworz-oczy-na-pacjenta