Otwórz oczy na pacjenta
W codziennej praktyce lekarskiej komunikacja ma szczególne znaczenie, ponieważ kluczem do trafnej diagnozy i skutecznej terapii jest skuteczna komunikacja. A skuteczna komunikacja to satysfakcja zawodowa i ograniczenie stresu związanego z wypaleniem zawodowym.
Polskie Towarzystwo Okulistyczne gorąco zaprasza do udziału w cyklicznym szkoleniu "Otwórz oczy na pacjenta". Nowe odcinki będą się pojawiać co miesiąc w dedykowanym bloku „Komunikacja z pacjentem”. Dzięki nim dowiecie się Państwo:
- Jak dobra relacja z pacjentem wpływa na skuteczność leczenia.
- Co mówimy, gdy milczymy.
- Jak docierać do obaw pacjenta związanych z terapią.
- I jak się na nią kontraktować.
- Poruszymy temat tak zwanego „trudnego pacjenta”.
- Porozmawiamy o tym, jak dbać o emocje pojawiające się podczas wizyty.
W połowie projektu spotkamy się na webinarze, który będzie okazją do rozmowy o postępach w nauce oraz rozwiania wątpliwości.
Ekspertem, który poprowadzi Państwa przez sekrety komunikacji, będzie Psycholog - Anna Kędzierska.
Do zobaczenia!
Odsłony programu
Pacjenci „racjonalni” i „emocjonalni” – sztuka dostrojenia

Pacjenci „racjonalni” i „emocjonalni” – sztuka dostrojenia
Obecność - nastawienie lekarza i podejście do pacjenta w procesie leczenia

Obecność - nastawienie lekarza i podejście do pacjenta w procesie leczenia
Jak rozmawiać, by zbudować zaangażowanie pacjenta w terapię

Jak rozmawiać, by zbudować zaangażowanie pacjenta w terapię